حرفای ک مونده بود

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

حرفای ک مونده بود

   

 میدونی چقدر دعا کردم ک دوست نشی


 حالا ک شدی چاره یی هم نیست


 الانم ب جای من اونو ببر کافی شاپ یا دانشگاه یا پارک


 تحملش خیلی سخته ک با یکی دیگه باشی


 دیگه نمیتونی ب پسرت بگی ی عشق دوری هم وجود داشته


الان میتونی ب جای من اسم فاطمه رو بیاری


 سعید هیچ کی تنهاییمو پر نمیکنه کاشکی


ب جای دعوا هایی ک میکردم یا الکی قهر میکردم


بیشتر قدر کنار هم بودنو می دونستم


دیگه بوس هات حرفات وجود نداره همه شده واسه یکی دیگه


دیگه یواشکی حرف زدنامون ک فقط صدای همو بشنویم وجود نداره


نه من تولدت کنارت بودم نه تو


امیدوارم قدرتو بدونه اون کاری ک من کردمو باهات نکنه


بشه واست کدبانو شاید زن زندگیت


الان ب جای من باید دست اونو بگیری باهاش رویا ببافی


حتی بهت نگفتم واس اشتیمون ی حلقه خریدم


حالا اینو کدوم ور دلم بزارم


دیگه کسی نیست تا نصف شب بهم اس بده

 

 دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 25 دی 1391برچسب:,ساعت 19:41  توسط لوس(شراره)